<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar/5417248593582420036?origin\x3dhttp://lemonfishcity.blogspot.com', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>
Friday, January 4, 2008

We had A blast just now. I appreciate it so much yan.
Thanks for the gift.
Had a convo with t-a-s-n-i-m about the 3-2 thing.
This one for you, Skin.
07. I'm a wockstar says:
entah, asl ah?
02. funkified says:
sbb tr de repek
02. funkified says:
haaaaaaaaah
07. I'm a wockstar says:
tau tkpe
07. I'm a wockstar says:
nk mkn
07. I'm a wockstar says:
brb
02. funkified says:
tr pilih krg randomly ke ikot sothing?
eirohier says:
siape tr?
02. funkified says:
tr sam kn yg pilih?
eirohier says:
aku rase..
02. funkified says:
ape perasaan kau bile tau ah?
eirohier says:
k skarang aku tk faham..
02. funkified says:
bile kau dpt tau kau kene tkr 3-2, ape kau ckp ah?
eirohier says:
aku ckap WAT!
eirohier says:
tapi sebetulnye woohooooo!
eirohier says:
haha
02. funkified says:
asl plk woohooo?
eirohier says:
intah eh
eirohier says:
susah nk explain
eirohier says:
macam shiok gitu ah
02. funkified says:
baik ah kau
02. funkified says:
yg lgi 4 tu pon suke jgk?
eirohier says:
yg 4 tk sngat ah...
eirohier says:
tapi mungkin dlam hati dorang suke
02. funkified says:
asl suke ni
02. funkified says:
tk phm aku
eirohier says:
lelaki je faham
eirohier says:
macam shiok class ngan pompuan
eirohier says:
haha
07. I'm a wockstar says:
ok baaack!
07. I'm a wockstar says:
shiok eh?
07. I'm a wockstar says:
kire pengalaman baru ah?
07. I'm a wockstar says:
hah
eirohier says:
a'!
07. I'm a wockstar says:
mcm2 ah
eirohier says:
kalau korang aku korang suke?
eirohier says:
class ngan laki...
02. funkified says:
tk
07. I'm a wockstar says:
segan ah sey
07. I'm a wockstar says:
lagi kalau 5 pmpn je
02. funkified says:
laki tk mcm pompan sey
07. I'm a wockstar says:
duduk situ cam budak bodoh
eirohier says:
haha
02. funkified says:
every time salah satu dri krg masok aku terperanjat
eirohier says:
haha asl?
02. funkified says:
eh, asl sey deni masok klass pompam
02. funkified says:
aaah
eirohier says:
haha
eirohier says:
paisey oi bile nk enter
eirohier says:
sume tengok
07. I'm a wockstar says:
eh tkmo paisey2(She's back)
07. I'm a wockstar says:
tapi kadang2 aku rase mcm klakar sikit ah
07. I'm a wockstar says:
tibe2 aku mcm, "eh asl dekni masok"
07. I'm a wockstar says:
baru aku teringt
07. I'm a wockstar says:
hahha
eirohier says:
haha
eirohier says:
first aku tengok class ngah bebual2
eirohier says:
bile aku masok je sume tengok
eirohier says:
abeh senyap...
02. funkified says:
seme terpegun ah
eirohier says:
mane tk paisey
07. I'm a wockstar says:
hahahah
07. I'm a wockstar says:
alah
07. I'm a wockstar says:
lame2 da biase lah
eirohier says:
first time aku nk pengsan..seriously
eirohier says:
betul
07. I'm a wockstar says:
kate woohoo
07. I'm a wockstar says:
ape ah kau
02. funkified says:
aaaahaaaha
02. funkified says:
pengsaan
eirohier says:
tapi aku ade sifat malu
02. funkified says:
malu konon
02. funkified says:
suke tuu
02. funkified says:
org seme tngk
eirohier says:
ish tkde la..
02. funkified says:
kalau pengsan tk macho ah
eirohier says:
haha
eirohier says:
ah mon ill be a true man!
07. I'm a wockstar says:
aku ade plan
eirohier says:
korang tengok je
07. I'm a wockstar says:
kau anggap kau tgh jln kat red carpet
07. I'm a wockstar says:
buat cool entrance ah sikit
07. I'm a wockstar says:
haha
eirohier says:
haha
07. I'm a wockstar says:
kite "fans" kau
07. I'm a wockstar says:
hahahahah!
eirohier says:
baik
02. funkified says:
pastu angkat tangan pastu lambai lambai
07. I'm a wockstar says:
pakai shades
07. I'm a wockstar says:
pastu kte sume amek gmbr terpekik pekau
eirohier says:
datang limo ah gitu
07. I'm a wockstar says:
set ah!
02. funkified says:
pastu aku nak jdi kau nye body guard
eirohier says:
bodyguard untuk laki je...
eirohier says:
haha
eirohier says:
eh?
eirohier says:
ade perempuan eh?
07. I'm a wockstar says:
kite buat rules sendiri ah
07. I'm a wockstar says:
boleh nye
07. I'm a wockstar says:
haha
eirohier says:
aku need at least 2 bodyguard
eirohier says:
lagi satu sape?
eirohier says:
bodyguards
07. I'm a wockstar says:
aku nk jadi photographer kau ah beb
07. I'm a wockstar says:
kau carik ah lagi satu
07. I'm a wockstar says:
haha
eirohier says:
gitu laki2 lain tengok aku sume tecengang
eirohier says:
pimp
eirohier says:
eh bole kasi aku duty lain ak
eirohier says:
aku tanak lap whiteboard
07. I'm a wockstar says:
hahaha!
07. I'm a wockstar says:
lah... abe kau nk ape?
07. I'm a wockstar says:
tu senang siot keje
eirohier says:
susah!
07. I'm a wockstar says:
ape pulak
eirohier says:
paisey...
eirohier says:
haha
eirohier says:
aku nk kene bla dulu ah
eirohier says:
bye
07. I'm a wockstar says:
dah k ah
07. I'm a wockstar says:
jumpe mon, man
07. I'm a wockstar says:
jgn lupe plan kte
eirohier says:
insya allah
07. I'm a wockstar says:
mwahahaha
eirohier says:
haha


I CANT STOP LAUGHING. HE IS SO FUNNY


Grrrr...9:39 PM
___________________________________________________________


2E3A7 si
<


Merah Rab Skin Fifi Humairah Maya Diyana Shazaa Ain Kak Seri Musfirah Nad Syairah Fathmah Hanisa Hafizhah